Sunday, July 17, 2005

hehehehe..back to utp




Assalamualaikum wrt
malu aku nak update aku nye blog nih. dah lame sangat ( sha tgh buat ayat2 hampeh kat blkg)

ape isu kali ni ..- ayat sha lg

oklah, aku nak share psl sahabat2 aku lah. aku kira ni lah permata2 berharga yg x dpt nk cari kat mana2. yelah, mana nak cari manusia2 yg sanggup buang masa, sibukkan diri jaga kita. nak kata bayar gaji mmg xlah, nak kata nak jd kakak ipar aku, mm lagilah tak , keculi sanggup jd bini no 2 abg aku, tafaddal mashkura..saidina Umar ade kata "cariklah shbt2 yg jujur, yg boleh jd perhiasan waktu senang dan bekalan waktu susah". Aku nak ucap terima kasih sgt pd sume sahabat2, sbb sudi amek aku jd sahabat, sbb kalo nak kira perbezaan antara aku dgn anda2 sume, mmg lah mcm langit dgn bumi..xdek pun yg sama, banyak yg xsame ade. Terima kasih sbb sudi bsama2 waktu susah dan senang, waktu sedih dn gembira, waktu baik dan jahat aku..terima kasih sbb x putus asa pd manusia yg byk kali hampir2 nak putus asa..



Bila aku pk2 blk, aku YAKIN xde sbb untuk aku tinggalkan atau x bersama2 dgn anda2 sume..
UHIBBUKUM FILLAH JIDDAN ABADAN ABADA..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home