Friday, April 21, 2006

Perasaan

Si tunang keluar sedari pagi tadi, entah ke mana. Katanya keluar bersama kawan2nya. Pesannya, jgn dikirim sebarang sms, syukurlah aku pun tidak berwang, kredit pun tiada. Mungkin esok dia pulang, kalau lah die menghubungi ku, mungkin aku masih tak berupaya membalas semula. tapi sekiranya die berniat utk setia diam membisu, aku akur saja..mungkin itu jauh terbaik untuk dia dan aku.

hari ini, aku sibuk berkejar ke mari untuk siapkan fyp..sedih, tertekan sedikit, masih x jumpa penyelesaiannya. Dah bertanya pd yg tahu td, tapi dia sibuk pula dgn hal sendiri. urmm, tak mengapa..nanti kembali bertanya. Tes ptg td, walaupun sedikit cuma persiapannya, tapi alhamduliLlah dapat ku jawab wpun x seberapa.

Yg plg ku suka hari ini, ku lbh tenang drp biasa..sebab apa? urmm, apa lg yg menggembirakan hati seorg perindu pd Tuhannya?


--sekian--

0 Comments:

Post a Comment

<< Home