Monday, May 01, 2006

Angin monsun

Assalamualaikum wrt.

Dua, tiga hari dlm mud yg merudum. Marah bercampur sedih plus pressure lg benci. Tapi yg pasti sume nye perasaan yg x elok..

Hassan ignore aku. Hawwa kritik aku depan org utk kesekian kalinya. Kad kawin ein bwk terjatuh. Fyp x siap lg, ade tes 2 plak tuh..Study pun x lagi..

Aku x kisah org nak buat ape pun..cuma jgn buat aku marah je..Kalo x nnt sume hidup aku tereffect. Solat aku. Belajar aku..sume nanti aku xdpt buat.

Arggh tensennya.

Sha..

Ya Allah, nape aku jumpa org x sama otak dgn aku?

3 Comments:

Blogger kotaktisu said...

sumbudy mel me this..

Dearest Ju

Mal penah bgtau sy satu masa dulu die penah rasa vely close to my father.
Dieorang mmg satu kepala dan sgt mesra each other.
Die bgtau die penah terpk macam mana la die nak survive without him.
Tp jodoh mereka tak lama bile ade org ketiga.

Walaupun ju rasa kite tak sekepala, otak tak sama, tp sy betul2 nakkn hubungan kite nie sampai ke akhir hayat. Walaupon kadang2 sy marah ngan ju, sakit ht ngan ju, tp sy tetap nak bersama2 dgn ju, sebab sy rasa u're the best 4 me.

Pertelingkahan or pergaduhan mmg sentiasa akan berlaku. Cuma sy harap kite dapat cepat berbaik semula dan dapat hidup harmoni kembali. Sy tak penah tpk nak cari yg lain bile gaduh ngan ju. I'm stick to you kot ape pun. Hakikatnya, sy betul2 sygkan ju.

Sekian.

p/s: tu gamba ayah tgh dukung faris ms kecik. ayah pn muda lg masa tu. Semoga Allah mengampuninya dan merahmatinya.

7:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

ape la korang nie, dah bape kali asek gado2 je. ish2 tak faham tul.

apepn, wish korang always bahagia sokmo2 and berkekalan hendaknya.

angin monsun kalau dtg abes banjir kat pantai timur, jenuh semua org nak basuh umah balik lepas abes banjir. tp yg herannya dieorang tetap duk umah tu menanti monsun seterusnya, sebab ape ek? dah serasi ngan umah tu kot? or mgkn dah tak jumpe umah lain lg yg lbh best, lebih cantik, and lebih pekenan di hati dari umah skarang nie?

hurm...renung2kan...

8:02 PM  
Blogger kotaktisu said...

dua2 tulisan amad asan..heheh

10:54 AM  

Post a Comment

<< Home