Monday, July 18, 2005

sekarang

sekarang pukul 2:42 pagi. hehehe, waktu selesa nak menulis, sbb musuh berselimut aku sedang tidur nyenyak..takde org nak kaco, menganggu2 ajo..hehe

malam ni hawwa sedang bergerak2 dgn bas, on d wy nak balik utp..pagi2 karang kena bgn amek budak sorg nih a. takpe, kerana mu hawwa, berenang kat kolam utp pun, sanggup aje.
( ade bunyi pintu, aiseh, ade lg org jaga, nak msuk bilik a tuh)

aku saja menggatal dgn blogspot nih a. aku x pandai nak tulis2, so aku slow2 lah dulu. masa aku kecik2 dulu, sampai sekolah menengah, pandai aje aku tulis cerpen yg tah pape. tapi skrg xmo dh aku, dahla penat berpk..lagi penat nak berangan sbb yelah, bukan ke nak hasilkan cerpen yg baik, kena a berangan2 sket..nak kena menjiwai watak lagi, alah, leceh2, so xpelah x tulis pun cerpen ke, cerpembaris ke, dsb..

aku skrg tunggu waktu2 nak mula belajar..lgi seminggu, utp ni bising balik. petang2 ade org joging blk. kafe2 pun penuh dgn budak2 yg konon2 nak buat keje sekolah, tp sbnrnya makan je byk.

s.a.y.a.u.d.a.h.n.g.a.n.t.u.k
Assalamualaikum

0 Comments:

Post a Comment

<< Home