Thursday, July 21, 2005

saya






junainah bt muda
hehehhe, aku nak tergelak kalo igt2 kat diri aku sendiri


aku rindu la diri aku yg lama dulu. korg tgk gambo2 yg aku paste tu, aku rs nak joging kat Percy Warner Park, sambil jeling2 mat saleh kat ctu. heheheh. lagi, nak tido puas2 kat Credit River kat Ontario. Tido2, skali kena kejut dgn gajah dlm hutan. paling kurang pun buleh jumpe mamat tarzan, tak pun abang zan dlm mjlh ujang tuh..OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.. saje jerit mcm tarzan (prektis2)..Besnye buleh duduk ctu, tgk scenery dia tuh, power..subhanaLlah. tu baru taman tuh, kalo syurga camne la ek. Lagi, nak g waterfall, mandi manda sambil nyanyi2, syok punye, lgpun xde org nak kritik sumbang ke hape..

dulu, masa aku sekolah menengah, aku nih hampeh btul le..kawan2 ms sekolah, aku nak minta maaf sbnrnya, masa aku jd pengawas dulu, aku ade gak fly2 g beli aiskrim kat dpn tuh..sementelah kwn baik aku anak pk, so sdp2 je aku redah..tapi aku x garang kan, aku ni sedang2 aje..

aku teringat aku penah dan selalu bermasalah dgn BAS. aku penah tertido dlm bas, tersesat, salah naik bas, jatuh dlm bas, kena tggl bas, nak dilanggar bas..nape aku selalu bmasalah dgn bas ni..kenapa, kenapa..

junainah, i rindu la kat u..i nak tgk u sengih2, berlakon2 mcm dulu..keep on ceria2, hidup meshti shelamba.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

junainah, i pon nak tgk u sengih2 balik cam dulu, hidup ceria2.
InsyaAllah I akan cube utk jadikan hidup u ceria and buat u sentiasa sengih2 balik.

7:55 PM  

Post a Comment

<< Home