Friday, February 24, 2006

Hurmm


Assalamualaikum wrt.

mm, 2, 3 hari yg "down". sumtimes, i feel like having nobody around me. loneliness. huhu.

i have lots and lots of story inside me..but honestly, i had nobody to share those things. atau mungkin actually i do have "those people" tapi sy sendiri yg lupa..mungkin le kot.

junainah = down + emo + sensitif + pasif + ikut perasaan + tah ape2.. that wat all poeple always say about me..mmm, arggghhh...gugguguguuguuuuuulai ayam.

being hurted is sick, but being hurted by our adored people is damn sick..


7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"junainah = down + emo + sensitif + pasif + ikut perasaan + tah ape2"

meh nak tambah beberapa lagi sifat lain yg terlupa dinyatakan di atas.
junainah = degil + keras kepala + susah nak ngaku salah + keras + garang.

hehe. overall, mmg hampeh. kuang kuang kuang.

12:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

walaupon die ade sumua sifat2 kat atas tu, tp aku akan tetap menjadi sahabatnya sampai bile2. sampai aku meninggalkan dunia nie. sebab die rakan terbaik aku. die dgr n terima semua masalah aku. die nak jadi kawan aku sampai bile2 even aku byk je kekurangan. so aku pon nak jadi kawan die sampai bile2 huhu. ja.

1:05 PM  
Blogger kotaktisu said...

mekaseh la anonymous sbb nak jd kawe ambo. walaupun moto adik beradik ambo mace pelik jah, tapi demo tok sero malu nok saing dgn ambo..mekaseh la deh.

12:28 AM  
Blogger kotaktisu said...

u sek u ar my besfren, buk u drok my water feh..( baca ikut slang english kelate)

1:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

drok ur water feh? how come?

10:32 AM  
Blogger kotaktisu said...

ye la
menambah2 plak keburukan ku
heh

10:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

hehe.
gtu ke.
ade satu lg yg lupe nak add....

mengadeeeeeeeeeeeeeeee

huhuhu

11:10 AM  

Post a Comment

<< Home